Известие

Collapse
No announcement yet.

Моята бангия пак роди на Трак Дей-а

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моята бангия пак роди на Трак Дей-а

    Здравейте колеги,
    Както вече знаете, и моята бангия роди в Стара Загора, на 22.08.2009.
    Най-накрая бе отремонтирана, след тягостни мъки на тесните специалисти.

    Да припомня случката:
    След 3 часов престой в СтЗ, при тръгване от центъра обърках пътя за Бс, та спях да огледам табелите в насрещното. Точно тогава се разтрака мотора Подобно на дизел, но със силен, плътен метален звук.

    От там:
    2 пъти късане на въже в тъмното. Резултат: счупено капаче на халогена, надрана предна броня, вероятно и криви джанти от пън на пътя (днес ги пробвах със 100-120 и нямаше биене. Все пак са оригиналдъ и трябва да са корави)

    Равносметката:
    Нещо е ирало "Спорт Тото" в трети цилиндър. Челото на буталото е начукано мъжката от твърдо тяло, като имаше и начукано по главата около клапаните. За щастите свещите бяха непокътнати. И четерите клапана не били уплътнявали хубаво. ОК, напаснаха ги уж.

    Click image for larger version

Name:	P1310124.jpg
Views:	1
Size:	100.4 Килобайта
ID:	2363352 Click image for larger version

Name:	P1310126.jpg
Views:	1
Size:	98.6 Килобайта
ID:	2363353

    Снимки на главата нямам, ама там филма е същия. Нагара е ужасен, чак се люспи като юфка.

    Все пак е важно, за всичко това да се разбере и причината. Та тя е: Пълен всмукателен колектор с нещо като стружки (ама не точно). Твърдят, че са влезли от някъде, по моя намеса най-вероятно. Нищо, че шлайфаха пачата преди 8000 км. макс. ОК де, тези стружки не ми мязат да са от шлайфа на главата. Като си взема фотоапарата ще им направя хубави макто снимки да ги видите. Размерите им са около 3-4 мм, паралелепипедчета и неправилни форми, като са странна сплав. Едни приличат на олово, със медна сърцевина, други - бронзови. Ще ги видите по-късно.

    Та услугата беше: Изкарване на стружките, нова гарнитура на пачата, ремонтен комплект на вариатора, напасване на клапаните... и това ми струваше само цяло състояние.

    В крайна сметка и майсторите да не могат да ми обяснят нещо как е станало... Ще помоля за логично обяснение и предположения от ваша страна, след като постна и снимките на стружките.

    Важното е, че в момента колата е на крака, следва решаване на козметичните проблеми, след като си стъпя и аз малко на краката.
    Last edited by b_angelov; d.m.y г., 17:32.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

  • #2
    Майсторите, които не могат да ти обяснят какво и защо това се е случило 8000км след ремонта, същите които ти ПРАВИХА ремонта ли са (сервиза в Поморие)???

    Ако са те, защо са ти искали пари за този ремонт при положение, че ТИ реално нямаш никаква вина за случилото се?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Та предположението на Bobo, че са стружки от шлайфа на главата преди време ми изглеждаше много логично, докато не видях металните парченца. Няма начин те да са от шлайфане. По-скоро е нещо счупено, което въпреки престоя от седмица и половина, не са го открили, ако въобще са търсили.

      ---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:38 ----------

      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Майсторите, които не могат да ти обяснят какво и защо това се е случило 8000км след ремонта, същите които ти ПРАВИХА ремонта ли са (сервиза в Поморие)???

      Ако са те, защо са ти искали пари за този ремонт при положение, че ТИ реално нямаш никаква вина за случилото се?
      Да беше там да чуеш обяснения... Неможело да е от ремонта, след като са минали близо 8000 км.


      И да не пропусна: Платих си и още един междинен ремонт преди месец-два, защото ми течеше масло от силикона на картера. Та там след като го намазаха и затвориха наново, ми съобщиха честито, 50 кинта. + 2 седмици и половина колата в бокса, и 2 напразни разхождания, защото уж трябвала да бъде готова.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Е ако се е счупило нещо и не са го намерили какво е, значи все още е счупено
        Дано не е така де.
        На мен друго ми е чудно, толкова ли е трудно един сервиз да си поддъжа реномето?
        Ще спестят работа и малко пари за части, но реално само губят.

        Офтопик: Боре, ти си човек с железни нерви! Стелка е ударила джакпот!
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #5
          Добре де тея стружки все от някъде трябва да дойдат !? Прегледаха ли мотора от всякъде ? Възможно ли е да влезне в цилиндрите нещо през дросела ? При положение ,че клапаните не са уплътнявали добре ,не би ли следвало това да се усеща в работата на двигателя ?
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
            Е ако се е счупило нещо и не са го намерили какво е, значи все още е счупено
            Дано не е така де.
            На мен друго ми е чудно, толкова ли е трудно един сервиз да си поддъжа реномето?
            Ще спестят работа и малко пари за части, но реално само губят.

            Офтопик: Боре, ти си човек с железни нерви! Стелка е ударила джакпот!
            Хехе! Мите, стига си ме хвалил, че скоро ще я засиля по някое надолнище право към морето (за колата говоря)

            ---------- Post added at 08:55 ---------- Previous post was at 08:51 ----------

            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
            Добре де тея стружки все от някъде трябва да дойдат !? Прегледаха ли мотора от всякъде ? Възможно ли е да влезне в цилиндрите нещо през дросела ? При положение ,че клапаните не са уплътнявали добре ,не би ли следвало това да се усеща в работата на двигателя ?
            Предполагам, че клапаните на 3-ти не са уплътнявали заради една от стружките, която е влязла в него. Мастерите, за да разберат какво се е случило са запалили мотора, и с майсторска слушалка са слушали от къде идва шума. Давали са лека по лека газ и... са изгубили един цилиндър. 3-ти. Това вероятно защото е заседнала стружката между изпускателен клапан и не е затварял. А за да влезе тая стружка в цилиндъра, твърдят че е дошла от въздуховода, където са намерени още доста такива. Мене ми приличат може би на счупен водач на клапан, ама то тогава не би трябвало да са в смукателя, нали?

            Пък що да не?
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #7
              Ето и снимки на парченцата. Лошо е качеството, защото използвах малкия фотоапарат + увеличителна лупа, но все пак се придобива представа.

              Click image for larger version

Name:	P1010707.jpg
Views:	1
Size:	47.6 Килобайта
ID:	2266539 Click image for larger version

Name:	P1010710.jpg
Views:	1
Size:	46.1 Килобайта
ID:	2266540

              Обърнете внимание на най-дясното парченце. В началото ми заприлича на скъсан кабелен накрайник, но това вътре не са жички от многожичен кабел, както си мислих, а вероятно плътна мед, от някое счупено палче, щифтче или бог знае какво.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Странна работа е как се раздробили водачите. Да найстина крайно дясно прилича на кабелна обувка.
                Last edited by zdravio; d.m.y г., 09:41.
                145 QV ex.
                146 Boxer TOTAL ex.
                147 T.S. Sele top

                Lancia Dedra 2000 16

                Comment


                • #9
                  Е бати късмета изкарахме с тея ГТВ-та.....всяка седмица по 1 кола заминава....мен ве4е ме е страх да се кача в нея.....Аиде ве4е да искараме тема със всички счупени до тук(то друго май не ни и остана)
                  GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                  Comment


                  • #10
                    Има нещо гнило във цялата работа!А деиствителното обяснение на твоите маистори относно слуката какво е?
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                      Има нещо гнило във цялата работа!А деиствителното обяснение на твоите маистори относно слуката какво е?
                      Еми някой е пуснал медни гайки в колектора да му направи мръсно - кво мислиш са казали
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Незнам причината дали е възникнала заради основния ремонт зимата или не, но поне едно нещо много ме радва - Радо в момента ми е направил перфектна центровка на мотора. Нищо общо няма динамиката, спрямо преди. Само да кажа, че преди време не ми я прави лично той. В момента върти гуми не само на втора, че и на трета!
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          М/у другото кой беше писал от къде се е сдобил с триъгълничетата на халогените? Мисля, че някой колега си ги беше поръчал от някакъв магазин. Трябва ми само лявото.

                          Яворчо няма.
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                            Незнам причината дали е възникнала заради основния ремонт зимата или не, но поне едно нещо много ме радва - Радо в момента ми е направил перфектна центровка на мотора. Нищо общо няма динамиката, спрямо преди. Само да кажа, че преди време не ми я прави лично той. В момента върти гуми не само на втора, че и на трета!
                            Тая кола центровка няма или можеш да я правиш или неможеш като ти гледам случея май някой се цели цели само гледай да не е за твоя сметка

                            Престанете да си мълчите търсете си правата! Едни трошат коли и зимат пари други чипосват и пак чупят а вие седете и си трайте тука! Като не ви се връзват комисия за защита на потребителя бам и довиждане Едни се гърчиме сичко да е наред други си правят квото си искат и накрая кво само клиентите преебани ?!?
                            Last edited by Bobo; d.m.y г., 23:34.
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Spam:Амм и на мен ми трябва такова триъгълниче на халогена ама ся не помня ляво или дясно бешее .. помагайте
                              ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                              Comment

                              Working...
                              X